Bank Pocztowy chce oferować Klientom proste usługi finansowe, dlatego z dniem 31 stycznia br. rezygnuje z promocji Ekstra Procent.
Program ten skierowany jest do Klientów korzystający z Nowego Konta Oszczędnościowego i aktywnie płacących kartą płatniczą dodawaną do rachunków osobistych Banku. Styczeń jest ostatnim miesiącem, w którym płatności kartą będą premiowane wyższym oprocentowaniem konta oszczędnościowego.
Dostosowujemy nasz model biznesowy do osób, które do tej pory nie korzystały aktywnie z produktów bankowych. Dla nich istotne jest, aby oferta była prosta, bez skomplikowanych programów i zawiłych procedur - mówi Karolina Stefanowicz, Lider Linii Biznesowej Depozytów i Rachunków. Już w październiku 2009 r. podnieśliśmy podstawowe oprocentowanie rachunku oszczędnościowego do 5% i zamierzamy je utrzymywać na atrakcyjnym poziomie - dodaje Karolina Stefanowicz.
Nowe Konto Oszczędnościowe, które łączy w sobie najlepsze cechy lokaty i konta, jest bezpłatne. Klienci mogą nawet 3 razy w miesiącu, raz w formie gotówkowej i dwa razy w formie przelewu, wypłacić gotówkę nie tracąc przy tym odsetek. Wygodę w korzystaniu z Nowego Konta Oszczędnościowego zapewnia możliwość obsługi konta zarówno w placówkach Banku i Urzędach Pocztowych, jak również przez internet i telefon.
Klienci Banku Pocztowego mogą pomnażać swoje środki także dzięki lokatom. Obecnie Bank proponuje oprocentowanie na poziomie 5,5% na 6-miesiecznej lokacie standardowej. Jest to jedna z najatrakcyjniejszych ofert na rynku.
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/zamkniecie-programu-ekstra-procent